02 junio 2015

Movida Urbana 2015


Relación monitores Movida Urbana 2015.pdf

5 comentarios:

Fonforrón dijo...

Anónimo a la(s) 21:16, por favor aténgase a las normas sobre como participar en el webblog.
Si guardó copia de su comentario reenvielo, suprimiendo las mayúsculas y le será publicado.

Anónimo dijo...

Alguén sabe si houbo algún tipo exame para poder acceder a un posto de monitor/a da movida urbana? Vexo que este ano houbo moita xente interesada en entrar a formar parte do equipo de monitores, e para a miña sorpresa vexo que se repiten as mismas monitoras desde fai anos, algunha é familiar e outras amigas íntimas da concelleira saínte. Non digo que non merecen o posto, tanto coma a outra xente, pero creo que se lle debe dar oportunidades a outra xente e non estipular a dedo quen si e quen non. Gracias pola oportunidade de poder expresar a miña opinión

Anónimo dijo...

Seran postos vitalicios ata que a xente decida xubilarse. O mesmo pasara ca limpeza das praias. Cal e a miña sorpresa cando ai atras estando nun bar entrou un excelentisimo do concello e falando cuns rapaces dicialles que si seguian gobernando que ian contar este ano outra vez con eles para a limpeza das praias. Coño! pensei eu, non dis que eso ia por oposicion?

Anónimo dijo...

Non sei que pensar... Decepcioname un pouco, porque eu son das que estudia a tope para o exámen, que por certo, cada vez é máis chungo. E teño entrado sen enchufe!

Anónimo dijo...

ole para ti. Si foras bebedora coma min, traballabas igual sin estudiar a tope ademas de pasalo ben.